Minions

08 February 2012

Wordless Wednesday : Photos of My Babies

Assalamualaikum...










P/s : Dikidnap dari ibunya yang tak tau mana satu sebab semua skali rabbit dah berjumlah 19 ekor.. And.. Semuanya kaler putih mata pink =__________=

**Dan itu curik bakul hantaran my sis.. Sorry**

Enjoyed? Annoyed? Drop a comment below

15 comments:

alif ismail said...

salam..

la...ngatkan hantaran rabbit..!!! haha cute sgt..

emy|farid said...

buat bisnes la, leh kaya ni. hehe

Ain Abia said...

nak seekor rabbit bole?? aahh gila comeelll... :)

schakeyra said...

UIK, BABY BARU, TOMELLLLLL~~

keri ikhwan said...

alamak.. comel sungguh.. dulu pn ada bela arnab.. tp sume dah sembelih kena makan *itu bukan satu tindakan kejam ye haha

Rapunzel Cikilolo said...

sedekah sekor kat aku dan tak?

QasehSuci said...

ya allah...comelnya rabbit...Qaseh nk satu boleh? dah lama nk ada rabbit...tp x sempat ke kedai lg...huhuhu

Fisha Adura said...

comel jer.. berebut2 nak masuk lam bakul tuh. hehe.. MD ade bape ekor arnab jantan n betina??

suzie rahman said...

salam..cntik n cute blog ni.hihi rabbit pon comel..gram.. :p

Mie Hishamuddin said...

comelnya!! mata pink lagi..wahh!

merahitujambu said...

ala2..comelnyaa...picit2 jee

Ckin Kembaq said...

comel...dulu kat rumah pun ada bela rabbit..tp pakat lari smua... ^_^

wani ★ wina said...

comelnya!!!! ^____^

megu-megu said...

alooooh,mmg comelllll~~
dulu penah bele 2 ekor tp bape hari kemudian da mati..mkn/minum/tmpt tinggal cukup je :((mmg x reti jage agaknye)

 

Copyright © 2016 | Designed by Mr Doctor

Best viewed with Google Chrome