Feb 8, 2012

Wordless Wednesday : Photos of My Babies

Assalamualaikum...










P/s : Dikidnap dari ibunya yang tak tau mana satu sebab semua skali rabbit dah berjumlah 19 ekor.. And.. Semuanya kaler putih mata pink =__________=

**Dan itu curik bakul hantaran my sis.. Sorry**

Connect With Me in Social Media:

15 comments:

  1. salam..

    la...ngatkan hantaran rabbit..!!! haha cute sgt..

    ReplyDelete
  2. buat bisnes la, leh kaya ni. hehe

    ReplyDelete
  3. nak seekor rabbit bole?? aahh gila comeelll... :)

    ReplyDelete
  4. UIK, BABY BARU, TOMELLLLLL~~

    ReplyDelete
  5. alamak.. comel sungguh.. dulu pn ada bela arnab.. tp sume dah sembelih kena makan *itu bukan satu tindakan kejam ye haha

    ReplyDelete
  6. sedekah sekor kat aku dan tak?

    ReplyDelete
  7. ya allah...comelnya rabbit...Qaseh nk satu boleh? dah lama nk ada rabbit...tp x sempat ke kedai lg...huhuhu

    ReplyDelete
  8. comel jer.. berebut2 nak masuk lam bakul tuh. hehe.. MD ade bape ekor arnab jantan n betina??

    ReplyDelete
  9. salam..cntik n cute blog ni.hihi rabbit pon comel..gram.. :p

    ReplyDelete
  10. comelnya!! mata pink lagi..wahh!

    ReplyDelete
  11. ala2..comelnyaa...picit2 jee

    ReplyDelete
  12. comel...dulu kat rumah pun ada bela rabbit..tp pakat lari smua... ^_^

    ReplyDelete
  13. alooooh,mmg comelllll~~
    dulu penah bele 2 ekor tp bape hari kemudian da mati..mkn/minum/tmpt tinggal cukup je :((mmg x reti jage agaknye)

    ReplyDelete

 

Copyright © 2016 | Designed by Mr Doctor

Best viewed with Google Chrome