Temuramah Eksklusif Bersama Mr Doctor

11 December 2011

Assalamualaikum


I was tagged! This time from Cik Pikah. Masa untuk menjawab soalan. Jom tengok rules.

  • You must post these rules. Each person must post 11 thing about themselves in their journal.
  • Answer the question the tagger set for you their post. And create eleven new questions for people you tagged to answer.
  • You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
  • Go to their page and tell them you have tagged him/her.
  • No tag back.
  • No stuff in the tagging section about "You are tagged if you are reading this" You legitimately (a.k.a really, trust, with all honesty) have tagged 11 people

Ok. Now I have to reveal 11 things about myself. So :
  • I'm an arachnophobian (takut, geli dan gerun terhadap labah-labah)
  • Chubby sangat. Tinggi 173cm.
  • The youngest in my family. So anak mak la kan.
  • Love to eat, eat and eat. Especially nasik ngan sup ayam ngan sambal kicap. Mmmm. So good.
  • Addicted to Harry Potter. Have completed the collection of all Harry Potter novels (Malay version) but VCD collection still lack of the final episode. The Part II.
  • Live in Baling, Kedah. Don't tell me you haven't heard of it. Ada dalam sejarah kot.
  • Not a doctor yet. Inshaallah soon. Trying so hard to achieve it. Pray for me ya.
  • Hate kids. Don't ask me why! It just I hate their attitude. Nama pun budak kan. Entah, tak suka la.
  • Dying kalau tak jumpa internet. Walaupun takda motive langsung nak bukak.
  • The son of pasangan cikgu. So tak boleh la buat perangai. Nanti orang cakap "Ceh! Anak cikgu pun perangai camtu. Ada hati nak ajar orang lain."
  • Orang cakap bibir I macam Angelina Jolie / Kilafairy. Entah la. Huhu

Ok enough! Just 11 things about me. Time to answer Cik Pikah's questions.

Sapa nama your first crush?
Disebabkan muka tak hensem lagi tak comel, MD tak kapel ya so tak pernah la crush. Sad huh?

Digi.celcom.maxis.which one you prefer?
Digi surely out coz lambat sangat pencawang dia dipasang kat my hometown ni. Currently use maxis. Celcom pun guna gak kadang-kadang.

What do you think about fixie?
Not interested. Tanyalah pasal ferrari ka. Baru best.

Apa pendapat hampa pasal cinta?
Bila seseorang tu boleh terima tentang siapa diri kita, dan buta untuk melihat segala kelemahan dan kekurangan kita, then that is love.

Apa jenama jam yang hampa suka sangat sangat?
G-shock pasar malam. Tak pakai jam mahal-mahal. I'm careless.

Tell me bout your bestfriend.
Kalau boy it would be Incik Paaq kot. Just wanna tell you that he has the same size as me. Chubby yaw! Kalau girl pulak it would be Cik Pendek. She's really understanding.

Who is the most lovely person you ever met?
Perhaps my mom. I always think why did she love me. Ya la kan, what do i have to make her proud dan boleh diceritakan kat kawan-kawan dia. I don't think I have one. But she loves me dearly for who I am.

Tell me moment paling best between anda dan yang tersayang.*tak kiqa la family ka best friend ka lover ka.
With my mom ok. My sweetest moment is when my mom suapkan nasik bila bangun sahur dari start belajar puasa masa tadika, sampaila darjah 6. Semua mak suap. Bangun sahur just nganga ja. Waa rindunya.

Apa ada pada sekolah?
Sekolah rendah ka menengah? Menengah la matured sikit kan. Apa yang best kat sekolah MD is my room. Haha. Orang lain semua duduk dorm. MD dududk dekat bilik yang diubahsuai dari stor. Best gila kot. Dah la ada karpet. Bila orang sekolah luar tanya kenapa duduk bilik tu, I will proudly answer that "Biasa la, ni bilik untuk pelajar cemerlang" huhu. Duduk dengan my best friend, Syarul. Lokasi strategik untuk ponteng kelas or prep. lalala~~

Apakah perasaan ketika menulis post ini?
Happy kot sebab ada sebab nak update blog.

What do you think about the new look of this blog? (Cik Pikah's blog)
Comel tu memang comel. Tapi agak confusing la. Takleh komen pun???

Done answering. Now for the questions to be answered by mangsa tagging ialah :
  • Adakah anda marah apabila ditag untuk jawab soalan mengarut ni?
  • Terangkan tentang ciri-ciri lelaki atau wanita idaman anda.
  • Apa motif korang berblogging?
  • Apa pendapat korang bila orang kata blogging ni buang masa.
  • Apa pendapat korang bila tengok orang gemuk dekat kfc?
  • Apa pendapat korang pasal remaja yang bercouple?
  • Apa pendapat korang pasal lelaki yang berdoodle?
  • Korang suka tak tengok laki rambut panjang + bercekak?
  • Apa pendapat korang tentang k-pop?
  • Adakah anda rasa diri anda cantik/hensem?
  • Sila beri komen tentang blog mrdoctorspeaking.blogspot.com

Habis sudah. Perasan tak banyak soalan pendapat? Saja nak survey sikit alang-alang nak tanya orang kan. Hope takdala berkecil hati dengan soalan-soalan ni. Just for fun ok. Now terpaksa mencari mangsa untuk ditag.

Sorry kalau anda tidak suka ditag. Nama ni diambil secara rawak sahaja ok. Peace

7 comments:

  1. Yeah , kena TAG . Taappii . Sogan lak nak menjawab kesemua soklan nih hhaa. HAHA :)

    BTW , tnx TAG ! ^_^v

    ReplyDelete
  2. tQ tagging me.. giv me some time to answer..AHAAHAH.. Bnyaklah plak.. seminggu jugak jawabnya nk menjawabnya... huhuhu.. (@_@)

    ReplyDelete
  3. kena tag lagiii...
    thx a lot ya MD..
    u're the fourt person yg tag yuni..
    a lot of question here..
    give me time to answer the question k..insyaALLAH...:)

    ReplyDelete
  4. sayang !! tengs tag.. nnt cekbolat jawab.. bkn janji tapi pasti =D

    ReplyDelete
  5. alamak di tag..=p..terima kasih..=)

    ReplyDelete
  6. dh siap =P
    http://emybloggergirl.blogspot.com/2011/12/cikbolat-ditemuramah-doktor.html

    ReplyDelete
  7. chubby yaw!!!!!haha~

    wehh x kedit pon kat kak dok beli smua koleksi buku nvcd hg..kecik ati dia weiii...bek hg edit letak kedit beliau haha...


    ehem2...cik pendek sape weh??grrrr!!!


    yaww~~tag??seb bek x baca post ni...kbai

    ReplyDelete