Minions

10 February 2012

Scya Lollita | Si Berudu Gendut

Assalamualaikum

Hehe.. Tersenyum ja tengok nama berudu gendut tu.. Macam comel ja bila terbayang seekor berudu yang bulat.. gemuk.. dan pink.. erk.. Apsal pink? Saja.. Comel ape..

Jangan melalut lagi.. Scya Lollita ni salah satu doodler vogue yang MD baru kenal.. Tadi terima doodle trade dari beliau.. Ni ha..


Ahaha.. Comel ja bersongkok.. Jeles? Nak pegi mintak seniri.. Before bagi MD punya.. Nak mintak maaf siap-siap.. Awak punya super cute.. MD punya biasa-biasa ja.. So doodle ni dibuat muka senyum sinis sikit.. Haha.. Tadpole? Alamak.. Susah la.. So MD buat hentam saja la.. Terimala seadanya ya.. ^_____^


Topi hijau baju pink? Haha.. I'm not good in colouring.. Lagipun blog Scya pun kaler pink.. Suweet ja.. Adore gila her doodle header dan doodle bersila kat sidebar tu.. Korang gi la tengok.. Klik SINI.. 

Done!



P/s :  Kelmarin MD tanya harini (10/2/2012) adalah hari yang agak penting buat MD.. Agak-agak ada apa pada harini? Rasanya ada dah yang bagi jawapan betul.. Tapi tak publish lagi.. Ada sapa-sapa nak teka lagi? A doodle is waiting for you..
**Ada ka yang nak doodle MD?**
=___________=

Enjoyed? Annoyed? Drop a comment below

14 comments:

Scya Lollita said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa suka3 . tadpole comel :DD

Scya Lollita said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa suka3 . tadpole comel :DD

Lee-kun said...

xtaw nk teke ape tapi nak dooooodollll jugakkk...! hehehehe.. XP

Fisha Adura said...

Besday MD ker???
jom terjah ke blog fisha jom. ade new entry. jom..

fieha said...

comel la.. :)

blog-tips-kurus said...

kanak-kanak riang ribena! :)

seronok pandai 'mendudel' ni yek..!!

shieraridwan said...

hari ni adalah ulgtahun hr lahir mama MD.
betul kan??
ngehh3 :)

NiGhTiNaNgLe_FARA said...

aku nk doodle kau!

Rapunzel Cikilolo said...

bertunang ke ape? hehe

wani ★ wina said...

wani nakkkkkk ! :3 huhuhu

Cik tikah said...

hari jadi ke?

nanad said...

comel lah mrdoctor ^_^

★ aIsyaH ★ said...

c0mel l0rh.. :)

suzie rahman said...

wah MD, comel sgt doodle awk2..hihi

 

Copyright © 2016 | Designed by Mr Doctor

Best viewed with Google Chrome